sunnuntai 18. heinäkuuta 2010

viides blogi toden sanoo ?


heyy. en jaksa nyt sen kummemmin itseäni alkaa esittelemään, sillä eiköhän kaikki tärkeät asiat tässä tule tulevissa kirjotuksissa selviämään ::)

Tällä hetkellä olen kalajoella reissailemassa asuntoautolla Kalajoella isäni, hänen avopuolisen ja siskopuoleni kans. Nyt on tullu kierrettyä Oulusta Kalajoelle, Kalajoelta Vaasaan, Vaasasta Turkuun, Turusta Naantaliin ja sitten samaa reittiä takasin ::) Huomenna olis vielä shoppailua Oulussa ja sitten kotiin Rovaniemelle. Kovin paljoa en tältä reissulta osta, koska vähän päälle viikon päästä lähetään jo kavereiden kans Hesaan shoppaileen ja katselee MIKAn keikkaa !!






uudella kameralla ! jee !

2 kommenttia: