Heipsan. En eilen ehtinyt/jaksanut enää postata kun tultiin reissusta sillon illalla. Oli sen verran rankka reissu ja päätäki särki etten harkkoihinkaa enää lähteny vaikka olisin halunnukki. Tänään meillä oli futispeli toista Rovaniemeläistä B-joukkuetta vastaan, mutta harmi vain hävittiin 2-0. Ihan hyvin oma peli meni, vaikka viikon oonki eläny vaan hamppareilla ja pizzoilla...hups...
Paita/tunika JC 5,95€
Hame Seppälä 23,95€
En jaksanu ottaa parempia kuvia, otin supernopeaa nämä ::) nämä on siis ainoat vaateostokset reissulta. Ostin sitte myös kaikkea peruskosmetiikkaa joita en jaksa alkaa esittelemään. Enempää en ostellut, koska viikon päästä lähetään Hesaan tyttöjen kans shoppaileen ja katsoon MIKAn keikkaa ! ::)
Päivän asu-kuvankin otin tositosi pikavauhdilla äkkiä ennen harkkoja.
Yläosa H&M mekko
Hame Seppälä (uusi!)
Söpöjä ostoksia ! :)
VastaaPoistaoot nätti :)
VastaaPoista