tiistai 20. heinäkuuta 2010

SORI ULKOASUSTA :)

ulkoasu tällähetkellä pissii vähän silmään, enkä nyt jaksa sitä korjata koska en osaa ja tarvin aikaa asian tutkimiseen. palaan asiaan huomenna :)

univelkoja



Heipsan. En eilen ehtinyt/jaksanut enää postata kun tultiin reissusta sillon illalla. Oli sen verran rankka reissu ja päätäki särki etten harkkoihinkaa enää lähteny vaikka olisin halunnukki. Tänään meillä oli futispeli toista Rovaniemeläistä B-joukkuetta vastaan, mutta harmi vain hävittiin 2-0. Ihan hyvin oma peli meni, vaikka viikon oonki eläny vaan hamppareilla ja pizzoilla...hups...



Paita/tunika JC 5,95€
Hame Seppälä 23,95€
En jaksanu ottaa parempia kuvia, otin supernopeaa nämä ::) nämä on siis ainoat vaateostokset reissulta. Ostin sitte myös kaikkea peruskosmetiikkaa joita en jaksa alkaa esittelemään. Enempää en ostellut, koska viikon päästä lähetään Hesaan tyttöjen kans shoppaileen ja katsoon MIKAn keikkaa ! ::)


Päivän asu-kuvankin otin tositosi pikavauhdilla äkkiä ennen harkkoja.
Yläosa H&M mekko
Hame Seppälä (uusi!)

sunnuntai 18. heinäkuuta 2010

viides blogi toden sanoo ?


heyy. en jaksa nyt sen kummemmin itseäni alkaa esittelemään, sillä eiköhän kaikki tärkeät asiat tässä tule tulevissa kirjotuksissa selviämään ::)

Tällä hetkellä olen kalajoella reissailemassa asuntoautolla Kalajoella isäni, hänen avopuolisen ja siskopuoleni kans. Nyt on tullu kierrettyä Oulusta Kalajoelle, Kalajoelta Vaasaan, Vaasasta Turkuun, Turusta Naantaliin ja sitten samaa reittiä takasin ::) Huomenna olis vielä shoppailua Oulussa ja sitten kotiin Rovaniemelle. Kovin paljoa en tältä reissulta osta, koska vähän päälle viikon päästä lähetään jo kavereiden kans Hesaan shoppaileen ja katselee MIKAn keikkaa !!






uudella kameralla ! jee !