tiistai 20. heinäkuuta 2010

SORI ULKOASUSTA :)

ulkoasu tällähetkellä pissii vähän silmään, enkä nyt jaksa sitä korjata koska en osaa ja tarvin aikaa asian tutkimiseen. palaan asiaan huomenna :)

3 kommenttia: